Monday, April 27, 2009

Borak - borak pasal keje






Cuba bygkan itik dibawah tapak kaki anda sahaja....best tak?

Itik pulang petang.......cantik kan..

Dah genap 3 bulan aku keja kat opis baru nih....setakat nih alhamdulillah...keje di sini ok...kalau tak stress bukan keje namanyer.....biler aku ade meeting on Thursday nite aku akan lepak ngan kengkwan aku dan bertemankan itik itik di tasik......seawal 5.30 p.m kitorang cabut pegi kat KL Pac....beli 2 bungkus roti gardenia utk diberi makan kepada itik, ikan dan kura-kura. Best gak tempat ini tidak ramai org...tenang...cantik dan segar.....yelah meeting tuh pukul 8pm...so kitorang beli lah aper aper yg patut utk dimakan dah lepak di tasik....dah lama dah aku tak lepak camnih...lama giler...kesian kat aku. Setelah hampir pukul 7.30pm....kitorang patah balik gi opis...masuk meeting dari pukul 8 pm sehingga 11 pm....balik rumah mate dah ngantuk....

Just the 3 of us.....Wana & Yana (mcm iklan colgate plak)

Mommy to be....Liyana....

Tp yg bestnyer kat memana pon boleh gi lunch, Jalan TAR, Keramat ataupn Mont Kiara pon boleh....best kan...Sentul nih mcm heart of KL lah...semua tempat boleh pegi and convenient... tp tempat lunch yg aku suker kat Udang King Cafe...they serves Chinese Food...aku paling suker Fish Head Mee Hoon Soup....die nyer mangkuk cam Flower Pot beso dier.....tak caya nengok ek..

beso kan mangkuk dier.....


kat dalam org dier pon tak baper ramai......tp kat luar ramai owang...(gambo takder cuma gambo kitorang jek)


mmg sesuai muker aku ngan mangkuk nih kan..sama beso....hihihi...(gambo mmg sengaja diblurkan...heheh...mcmlah kalau gambo tu terang org tak nampak yg aku gemok) hehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin