Thursday, December 09, 2010

Photoshoot at Bukit Tinggi



Wah tajuknye sgt serious kan....by the way, this event was in October...i know it's a bit 'basi' or expired lah citer nih kan...but i just got the softcopy of our family photograph 3 days ago. The picture was taken by JJ ISMAIL, Shidot's Hubby....my BFF.

Pd mulanya plan kami adalah utk mengambil gambar sesama sendiri...lebih kurang camni lah...nko amek gamba family aku ... aku amek gamba family nko...hahhahah tp yg tukang amek tuh adalah suami memasing...kaum isteri dan anak2 hanya posing sahaja.....hehehhehe....

Kita hanya merancang Allah yang menentukan....plan yang dirancang tidak menjadi....plan kitorang nak buat during hari raya tak jadi disebabkan masa tidak mengizinkan.......hanya JJ jek yang akan amek gambor kitorang buat portfolio dorang...dorang nyer gambor takder lah...lgpun dorang malas nak bawak anak anak mereka ke bukit tinggi nanti lambat......so takper lah....lgpun skang nih JJ tengah buat bisnes kecil kecilan dalam bidang photography dan mengambil kami sbg portfolio pertama mereka. Ketika itulah baru 'photoshoot family' menjadi realiti...saya sgt gembira! So plannyer adalah, photoshoot session diadakan selepas En Kamarul pulang dari India.

Sblm photoshoot diadakan, iaitu sebaik sahaja En Kamarul balik dari India, die telah diserang VIRAL FEVER, dan berjangkit pula tuh kat Zahraa & Deen dan akhirnya aku lah yang kena...jugak (ingat antibodi aku kuat..rupernye tak tahan) hrmm apa nak buat dah dugaan kami..... anak beranak diserang viral fever......aku sampai hilang suara...disebabkan demam tersebut. Selama seminggu kami tidak kuar rumah...memasing berkabung didalam selimut...menahan sejuk. sehinggalah si shidot ni tipon kater nak buat photoshoot utk kitorang anak beranak....hehheh aku nih yang baru nak kebah demam terus sihat okay.....tinggal deen jek yg kurang sihat sebab selesema. So plannyer kitorang ke bukit tinggi.

Cerita pasal cuaca di Bukit Tinggi pada hari itu sgtlah mendung...tiada sedikit cahaya matahari pon.....tp dgn pertolongan lighting si JJ aku sgt suka hasilnye..expression muker Deen sgt lah tidak ceria kerana demam...spt juga cuaca ketika itu..tp takper...aku tetap puas hati dengan hasilnya.......Here are few favorites pictures to share:













No comments:

Blog Widget by LinkWithin