Thursday, July 07, 2011

Day 1: LOVE CELEBRATION AT LANGKAWI - An Evening in Pantai Chenang


antara akivit yang boleh dibuat di Pantai Chenang.......

ni adalah sambungan dan selingan sblm memulakan sesi menghupload gambo lagi nih...sepatutnye aku ada meeting kol 3 ptg tadi tp gara gara aku dah jumpa boss aku dan luahkan apa yang patut, tetiba tak jadi plak diorang nak panggil aku utk meeting kol 3 tuh...agaknye sentap kot pasal aku dah luahkan apa yang patut...dan kalau dorang nak sgt handle event ...go ahead lah...aku mmg suke sangat..nko ingat senang nak handle event ngan anak 2 orang yang ditinggal tinggalkan.....hrmmm..lepas nih aku lega...tp pada masa sama aku nak nengok jugak strategy yang korang idamkan itu...anyway disebabkan mood aku takder harini utk membuat keje seperti pekerja cemerlang so aku haruslah efficient menghupload gambo langkawi yang berikutnye....pedulik apa orang nak kata yang penting aku gembira bersama keluarga tercinta.....mmmmmmm..

.

pada petang hari pertama tuh lepas check in di MALIBEST RESORT kami terus keluar pantai dengan niat mahu mandi manda di laut tp rupenye minah ngan mamat kecik nih tetiba takut nak mandi so apa lagi terpaksalah melayan dorang nih main pasir sambil menikmati hidangan tepi pantai chenang...owhhh mmg rugi tak ambik persekitaran die sepanjang pantai cenang..tak terpk pon maklumlah penat berkejaran di pantai tak abis lagi masih blur lagi...kekekekkeke...yang tau nak isi perot jek nih...gambo pon ala ala perasan ambik gambo sesama sendiri jek nih.....hrmmmmm....okay gambo nih adalah gambo ditepi pantai chenang yang sempat diambil

meh aku citer ckit pasal MALIBEST RESORT bilik die agak luas untuk keluarga yang mempunyai 2 orang anak dibawah umur 12 tahun. kami hanya menginap satu malam saja di MALIBEST..actually die ada treetop house tp fully booked...so kami memilih seaview room...bukak bukak pintu terus nampak pantai....not bad gak...RM170 satu malam pada aku berpatutan sbb ada double queen bed size. kalau nak view bilik die boleh lah melawat di laman web http://malibestresort.com. Pantai chenang nih sgt happening sbb semua pelancong bertumpu di sini...kemudahan sgt mudah didapati di sini seperti pelbagai jenis restoran, spa, boutique, underwater world pon sgt dekat di kawasan chenang nih.
okay nanti esok kita sambung pulak citer DAY 2 iaitu visiting UNDERWATER WORLD....

okay nanti sambung lagi yek citer DAY 2 yek, aku nak packing baju pasal besok family aku nak buat rombongan meminang bakal isteri adik aku...seperti biasa sbb ia jatuh hujung minggu en kamarul tidak dapat join rombongan meminang ini, itu biasa pada kami....hopefully by end of this year ada kejutan yang tak berapa nak terkejot lagi macam gi langkawi nih plak..hehehhehheh weeeeeeee.....!

gud nite.......

1 comment:

Tips Sehat Obat Diare said...

salam kenal...kunjungan malam

Blog Widget by LinkWithin