Thursday, October 23, 2008

Hahahahah.....Syasya nengok ape tuh??????


Hep! jgn nengok 'dose'........

5 comments:

happy2gether said...

heehehe gelak besor aku nengok gambo nih, nasib la ko censored kan bahagian 'tut' tuuuu kang ada yg ngamuk bila dah besor nanti...eheheh....kelakar aku nengok...aku harap anak kita nanti bole berkawan cam kita...ehheehhe sentimental aku tengok anak2 kita...aku cayang ko Mimi...byk tlg aku n always be there for me...mmmuahhh

bibie said...

Sensored nar juak gambar ya Mie. hee. eh.ehe.he

Mimie Ishak said...

mai, mase aku dok nengok gambo ni kan aku mmg tergelak beso ko sebenarnyer ada 2 version nanti aku 'hupdate' lagi...bhg yg tak patut mmg kena 'hitamkan' kekekek nanti takot saper nengok ketumbit mata...kakakakkak...
no problem mai ini rezeki ko...dulu pon aku blur gak tak pandai nak tolong org nih..sejak kenal ko ngan Meen lah aku jadi alert ckit....aku akan tolong apa yg aku mampu jek...pasni turn meen pulak..die pon byk tolong aku dulu...luvvvvvv...muahs..(psst byk tau kenangan kiter mase study dulu....remain in memories....

Anis said...

Hi darling!pls feel free 2visit us for AUTH COACH n LV bags at amazing price.also available original branded perfumes,cheaper than retail price.tq dear :)

Kasih Aleeya said...

heheh..nasib kak acih x join..kalo tidak...acih ler paling boroi antara sumer!!! heheeh

Blog Widget by LinkWithin