Wednesday, February 04, 2009

Behind the Scene: Flower Girl Rehearsal

Here are some pictures di sebalik tabir..............

Mission completed...jom balik tuko baju....

Ha inilah meja beradap pengantin....habis jek majlis nih terus aku sebat bunga dier boleh ker camtuh? aku amek bwk balik sbb ade bunga Lily yg wangi...satu bilik aku wangi dibuatnyer...mmmmmmmmm wangi...

kan aku kater Deen ni mmg blur muker dier tapi tersangatlah busy tangan dier......(halo mulut tutup yerk...)

3 of us.....Zahraa mesti ready bile depan camera but Deen...always like that...
Deen and Mama Chique....ha kan aku ckp die mmg blur....
Deen & Ika...

Ha nengok tuh aku suker part nih..aku mmg sengaja letak dier atas kerusi tuh sbb tak nak bagi die gerak....lama okay die kat atas kusi tuh adalah 15 minutes....heheh relaks ckit aku

aku mmg lepaskan ajek dorang nak buat aper....Makcik aku ni kenyang kot...tih tih tih.......sebelah tuh adik aku MOK ngan Hakeem...
the Flower Boys
Ha ni dier cousin aku gak...... Kak Mentek

ha adik aku ni kira org kuat Ika lah........

aku mmg pesan kat Zahraa nih...nanti kakak jadi flower girl duduk kat atas stage tuh....die kater okay...so kita nantikan eh apa jadi.......di episod Dinner Ceremony.......

Notes: Mai darling...thanks for the shirts to yek... aku mmg sengaja pakaikan utk pergi rehearsal nih....ko risau baju tu tak muat kan...ko nengok lah dorang pakai, ok jek...cuma Deen jek yg longgar ckit sbb badan dier susut lah tak nak makan.

1 comment:

Filla said...

comel...hehehe... sonok giler lah bebudak tu dpt belari sakan dlm tu kan..jgn kata budak..kalo aku pon rasa nak lari2 dlm tuh...hihihi... x sabo nak tgk the big day nyer pics... cpt update!

Blog Widget by LinkWithin