Wednesday, February 04, 2009

Flower Girl & Boy Rehearsal

Rehearsal Begin........Walk through the aisle.....

Planning session......

The Groom & Bride...testing testing 123......

Sepatutnyer Zahraa dok ngan group ni but....MOK is not here.....

so terpaksalah tukar group sbb nak duduk ngan MOK......itu sebab aku tak confident die boleh jadi flower girl ker nih...

ha...yg bagi 'backside' ni adalah makcik aku....belah bapak aku mmg big size....mcm aku gak...kakakaka (nengok Zahraa tu kan nak duduk dekat ngan MOK dier...haru!)

Flower Girl Rehearsal at Mandarin Oriental

Dinner ceremony actually was organised by Ebrahim's site. So kitorang ni hanya guest sahaja okay. But my parents dapat special seat....VVIP. hahahah......mak aku kater die kaku pasal tak biasa. VVIP guest site Ebrahim tuh mmg terdiri drpd Tan Sri, Datin, and Prince okay. Mak aku kater die lagi suker duduk kat table kitorang pasal takder protocol. Kesian parents aku mesti tak kenyang dorang nak makan.

Anyway yg bestnyer, anak dara aku si Zahraa tu di lantik sbg Flower Girl........hehhehe flower girl ker flower horn? kehe keh keh (boleh ker si zahraa tu jadi flower girl..cam tak cayer jek.) Adik aku yg bongsu pon disuruh jadi flower .......... eh kalau boy kiter panggil flower boy ker? heheheheheh.????? Anyway disebabkan Zahraa nengok Adik aku tuh ader so die okay lah kan. Adik aku yang bongsu ni mmg rapat ngan Zahraa dan Zahraa sepatutnyer panggil Pak Su tp die tak suker panggil Pak Su so die panggil "MOK". MOK tu maksudnyer GeMOK....hahahahha...ini gara gara aku lah selalu panggil die MOK so lekatlah nama tuh. so bile aku soh die panggil Pak Su die tak nak okay...mmg die selesa panggil MOK...so si MOK tu mmg bengang ler kan pasal anak aku panggil die MOK. (padahal aku pon MOK gak.)

Berbalik kepada citer flower girl tu kan, oleh kerana Zahraa and MOK jd org penting kan so, kena lah attend rehearsal. Dinner start kul 8 pm so kitorang kena dtg utk rehearsal kul 2:30 pm. Sekali lagi aku hanya datang bertiga sahaja....Kamarul sent us to the hotel and he stayed at home lah......die malas nak pegi... I will survive sbb mcm kesian kalau tinggalkan Deen ngan papa dier sbb mesti die boring kan... Aku mmg kalau boleh nak jadi fair...kalau zahraa ade Deen pon kena ader...so diorang boleh share each other.

The Bride, Ika

Table Settings..........

Pelamin berbentuk Labu........

1 comment:

happy2gether said...

Mimi, cam meriah jek wedding nih,grand plak tu siap wat kat mandarin oriental...perghh mahal tu, aku penah pi masa buka poser, tapi FOC la sbb org belanja...ehhehe best best...wah Zahraa kecik2 lgk dah jadi flower girl ek? ko mmg hebat bwk anak2 2 org sowang2 jek handle...aku kena contohi ko lah...

psssttt, aku perasan Zahraa & Ghazi pakai baju yg aku kasi ek? suker aku, aku risau takut Zahraa x muat...Hugs for both of them...tomei!

Emm pasal BF tu, aku pon x sangka dah 5bln pon masih byk, dulu Dr pon ckp kalo x direct takut susu cpt abih, tapi aku still pump jek consistently, automatic waktu yg sama sure dah rasa sakit n ada...at least 6 bln pertama ni sblom Aqil introduce to solid food...emm share some menu/recipe nanti ek?bole aku cuba...tq

Blog Widget by LinkWithin